klik :: klik

klik :: klik

Friday, June 3, 2011

it's Friday

Happy Friday's semua, selamat berpuasa di bulan Rejab, menambahkan pahala sedia ada. ramai tak yang puasa hari ni??

sabtu ni Hari Agung, kat Mesia bawak cuti ke depan tak korang-korang? kat sini, Ahad ni cuti sempena Hari Agung, khamis pun cuti lagik, King Abdullah naik takhta katanya. makanya, hubby i keje 3 hari jer next week! weeee! *winkwink*

penyejuk hati i

eh tetiba ada gambar raffel pulak. hehehe. saje je nak letak. raffel ada kat sebelah ni tengah nyenyak tido. sambil taip, sambil tengok raffel. heeee.. :)

entry ni tentang apa sebenarnya, i pun tak pasti..





2 comments:

-Sara- said...

cuti jatuh ri sbtu x forward la nisa :(

syoknya tgk raffel tu tdo..lena btol :)

Ummi Rania Raffel said...

aah sara, dia kalo tido memang bersungguh je muka.. hehehe