klik :: klik

klik :: klik

Wednesday, May 18, 2011

terkenang-kenang

tiba-tiba kan, rindu bebenorr dengan stroller  kat atas ni yang hilang tu. lol! tak habis-habis lagikkkk kisah stroller.. terkenang-kenang sangat sampai terbawak-bawak ke dalam mimpi uolls! ye lah, baru berapa kali sangat guna/pakai/lenjan-lenjun. sekali dah lesap pulok.. bila kamu nak pulang kembali kepada kami wahai stroller?? lol. walaupun kamu tak mahal mana, tapi saya suka kamu. vedebah kan sapa yang curik tuh!!

susah kami jadinya bila kamu takde. *ni entry apa sebenarnya ni? macam la stroller tu pandai baca, kan? macam la pencurik stroller tu pembaca setia blog kamo yang pemes ni kan?? pemes ke masalahnye kan?? apa-apa je lah kan.

tapi takpa, iolls dah dapat hadiah stroller baru sempena cukup umur 26 tahun! heloooo, kamu naik stroller lagi ke tipahhh?? hahaha! sejak ada anak-anak ni, hadiah untuk i, i dah tak kisah sangat nokkks! i rela hadiah untuk i di tukarganti untuk anak-anak. rela gituuuu, jangan beberapa hari lagi merengek-rengak nak pulak yerrr.. terima kasih B, belikan raffel stroller baru! barulah ummi tak penat nak dukung lagi kan.. bukan tak nak dukung anak, tapinya nak jalan-jalan, shopping bagai susah kan kalau dukung... kira hadiah ni ada la kena mengena dengan i kan??..  yuhuuuu.. mesti ada yang tengah ketawa terkekeh-kekeh kan?? apeee?? dapat hadiah stroller?? kelakar la u ni nisaaaa... well, ada ku kay shah??? lol*

4 comments:

MRS. K said...

ke mana pulak hilangnye?

-Sara- said...

ehehe, jage elok2 stroller baru tu tau :)

Ummi Rania Raffel said...

mrs K, hehehehe hilang kat turki, cer baca balik entry g turki tu.. hahaha.. ke di delete dek blogspot?

Ummi Rania Raffel said...

sara; takkan ku bawa travel lagikkk.. series mcm fobia sudah!