klik :: klik

klik :: klik

Tuesday, May 10, 2011

Arabia Farewell Party

nak mula dari mana ni?? banyak sungguh cerita yang nak di tulis. semua nye terkandas di tengah jalan. ada saja benda lain nak buat. ada saja halangan. gambar penuh giler dah dekat desktop ni. naik rimas tak tau nak buat entry yang mana satu dulu. tamak sungguh. karang tak tulis kang, nanti takde kenangan pulak kan. banyak la ko punya kenangan nisa surirumah!!

oklah update cerita paling terbaru yang masih panas-panas lagi ni. baru je kejap tadi terjadi. yang lain-lain next entry. an arabian farewell party to mommy sulyza.
Iman Rania wearing jubah hitam merah tengah makan buah apricot
 nia and kakak humaira & juga pooh
yang di rai, abang syabill, nanti mesti rania tercari-cari mana abang syabill pegi..
Perwalikan Amman & juga anak-anak, semua wanita gigih okey, menjaga anak-anak di samping berkhidmat untuk negara jua..
oh! ummi akan merindui mommy lepas ni, tak boley la kita gosip-gosip lagi, takpe facebook chat ade kan, kikikikiki..

Rania & Datin Jamilah
 hoverrr kan ummi mekap, eiiiii!
ni gambar sebelum ke Rumah Malaysia, elok je dah nak pegi nia cabut, rimas agaknya panas-panas ni.

3 comments:

MiSz eiN said...

ala comeynye smua pkai jubah
nia pn skali pkai tudung n jubah
sejuk mata memandang
sejuk perut ibu mengandung
:)

-Sara- said...

comeynyee nia pakai jubah tu! geramm! :)

-Sara- said...

comeynyee nia pakai jubah tu! geramm! :)