klik :: klik

klik :: klik

Wednesday, May 25, 2011

::NKTM Mode::




::NKTM Mode::

bilalah nak dapat tengok cerita ni weyh?? sabo je lah. nak tunggu DVD kompom lom ado kan. sabo, sabo. sure korang-korang semua kat Mesia dah tengok kan! ada yang sampai 2 ,3 kali pulak tu. jeles, jeles.. ada sesapa nak belanja tiket kapaltorbang untuk saya? nanti saya belanja balik tiket wayang untuk kamu, ada?agagagagaga...

5 comments:

MRS. K said...

akak pon tak tgk lagi.. huuh..

-Sara- said...

sara pon xtgk lagi la nisa :D

Lyna Shaari said...

HYE HYE ;) ADA PERKEMBANGAN TAK GUNA CHAHAYA WHITENING :)

Ummi Rania Raffel said...

mrs K & sara ;nape uolls tak tengokkk lagi?? cepat2 g tgkkkk..

Ummi Rania Raffel said...

lyna; hi hi how are uolls?? adaaa, hubby ckp makin cantiklah, ewah tetiba kan! heeee.. memang dia cakap kulit nampak lainn.. nanti lepas 1month pakai nisa buat review yer.. hehehe.