klik :: klik

klik :: klik

Sunday, May 22, 2011

ini tamak namanya*

apakah ini satu keperluan atau kehendak?? sabar-sabarlah wahai hati. teruk bukan? baru saja belikan adik raffel stroller baru, (sebab yang lama dah hilang, tak sudah-sudah pasal stoller yang hilang tu kan?) ada hati nak beli yang TERbaru lagi..

tetiba semalam (tetiba la pulak) jalan-jalan city mall, ternampak mothercare takde sale pun, tapi dalam cermin ada stroller menarik lagi tertarik. ternampak okey! stroller biasa-biasa je, tapi kalernya menarik.. oren plus hijau gituuu.. murah pulak tu. baru 65 koooo!(takmo convert) alasan murah la tu kan! tetiba terkeluar, "murahnye b, kita beli untuk nia nak??" *sengih* stroller nia masih elok je pun, nia tengah naik pun masa kejadian tu. i tu yang saja-saja gedik nak beli lagi.

balik rumah, malam tu terus mimpi okey!, tak boleh jadi ni, keluarkan duit tabung sendiri pun i sanggup tau untuk nia. nia mesti suka bila dapat benda baru nanti.. apa-apa je la lahhhh ko ni nissa oiii.. saje je nak kasi sama kaler ngan adik punya stroller sebenarnya, wink* wink*


-stroller idaman nia- (*alasan)

JD 69

 £34.99

murah bukan???? kikikiki

4 comments:

ummi nia said...

kalo convert duit kita brp yer??

Ummi Rania Raffel said...

lebih kurang rm300 je pun..

Ummi Rania Raffel said...

tapi kalo pound, beli kat UK, dalam rm100 lebih je.

-Sara- said...

ahaha, alasan mmg terbaek! :P