klik :: klik

klik :: klik

Friday, July 15, 2011

hensem ke Imaad?

Alhamdulillah, Imaad Raffel turn to 5 months young! TQ Allah S.W.T, berikan diriku kekuatan dan kesabaran dalam membesarkan anak-anak yang semestinya saat itu adalah tersangat manis tetapi dipenuhi dengan banyak dugaan dan cabaran. Inilah yang dinamakan pengalaman.. Membesarnya anak-anak di depan mata adalah satu kepuasan walaupun kadangkala ianya menguji kesabaran. 








wah, ramai yang cakap Imaad hensem! macam arab... tinggi, mata bolat, hidung mancung.. putih melepak.. phewittt..

mungkin jugak faktor pemakanan mempengaruhi.. masa ngandungkan Imaad dulu, i memang suka makan makanan Arab.. shawarma tuh selalu lah makan.. asal lapar je, "Abi, beli shawarma untuk ummi, ummi nak 2, 1 tak cukop" hehehehe... yougurt berperisa, kekacang, apa lagi ekkk.. apaapa je la kan makanan arab kira boleh di terima.. tak macam masa nia dulu.. tekak selera kampong je masa tu... hehehe.. homesick lagilah katakan... so, sesapa nak baby muka hensem macam arab, makan lah makanan arab ekkkk.. boley ke macamtu? hahahaha...

4 comments:

Mr n Mrs Zaidi said...

mmg hensem la besar nnt..habis hari ngadap muka org arab mne tak iras2 sne..lalalala..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alololo comels

Atie said...

memang hensem pun.....=)

jue said...

yer umi...anak teruna sorang ni mmg hensem pun...geram jer..