klik :: klik

klik :: klik

Wednesday, May 12, 2010

lagi gambar gelagat nia masa kat kedah

see, how notty iman rania, punya la happy tak payah pakai baju..




time ni bukan main suka dia dapat makan ABC kat Aloq Setaq, panas katakan... tak bagi, siap mengamuk-ngamuk lagi.. adoi la...
umi nak marah pun tak boleh..
testing camera baru.. pak ngah baru jer beli Nikon time ni..

 ummi, kita dah jadi kaya eyh? 
tok ummi siapkan cucu nan sorang ni haaa...
macam brsiap nak g tadika lak kata aunt tity
mmg buas nawww time nak siapkan dia..
pakaikan headband okeyy
kusss semangat nak dapat siapkan diaaa..


5 comments:

III bDkNaKaL III said...

Alalalla si cumyell nia...gram aunty kt u taw!!!

fatenton said...

nisa dah balik sini ye?
comelnye rania..

khairun nissa said...

faten; aah la faten, nisa balik 3weeks je aritu...

aina; hihihi gewam yerrr... aina nape kt page aina nisa xleh komen ek?

merahjamboo said...

kadang2 tgok blog nisa teringin pulak nk babygirl sendiri..heeee

khairun nissa said...

pja merahjamboo; heeeee, bila lagikkk??
balik ni usaha yg terbaik okey.. insyaAllah ada rezeki nnt.. :)