klik :: klik

klik :: klik

Tuesday, June 17, 2014

Nasi Maglubah

Hi hi hi... makjemah kembali lagi... kali ni bersiaran dari tablet makjemah. Memandangkan makjemah sangat malas nak naik ke atas lepak depan lappy. Nak update kat opis jauh sekalilahhhhh.. dah kena block uollsssss... sentap hati mak ni ha.. jadi lepas ni, usahlah menaruh harapan tinggi yang ai akan update sehari satu entry!

Berbalik kepada cerita sebenar, tu selingan mukadimah aje! Haksssss....

Malam ni lepas isyak, di ulangi lepas isyak, hati ai ni melonjak sangat eh nak makan nasik arab! Apakah pembawakan budak? *tapi rasa macam tak* Napsu semata jer tu. Jam-jam tu gak bukak peti keluar apa yang ada. Kurang sejam siap masak & makan. Ai masak nasik putih n sup untuk hubby, alih-alih dia nak nasik arab jugek... selalu dia tak minat sangat.. rindu agaknya.. hehehe... tu je, k bai.

5 comments:

Farah Izza Shafik said...

comelnyer anak2 u nih.. :)

neverletmego said...

Salam dear.

Tula dulu selalu tukar komen .ada dimana sekrg ? DI malaysia ke dear .Keep in touch ya, Rindu cerita anak anak you. i baru je berjinak jinak balik with blog

lieyalatif said...

wow menariknye...mane pic lepas masak.... lieya tgk skrang ramai jual paste nasi arab...tingin sgt2 nak cube...sebab mcm senang je...

dakcik said...

wow sedapnyaa...nk resepi..:)

dakcik said...

wow sedapnyaa..nk resepi :)