klik :: klik

klik :: klik

Wednesday, September 30, 2009

bila nia tido lah...

kalau lah nak bawak nia jalan..bukan main baik dia tido..dari lepas mandi sampai selesai siapkan dia comei-comei..lepas tu dia pun mulalah tido.. dalam kereta tido.. sampai rumah orang tido.. bising la cemana pun dia tetap tabah dalam tidonya.. cubanya kalau kat rumah malam-malam nia macam tu jugak.. umi tak la kurus nanti.. (ayat orang perasan akan kurusss) nih gambar masa nak pi rumah kaksu.. adoi baik benor tidonye.. geram jer..


lepas mandi nia start tido zzzz...


angkat masuk bakul pun tido jugakkkkk walaupun bakul tu dah sempit untuk nia.. nia dah 54cm! mana nak muat dah.. kaki dah terpenyek!


ishk nyenyak betoi.. cuba kalau malam-malam macam ni kan bagussss...


sampai ja umah kaksu nia sambung tido lagikk.. nah landing kat sofa kaksu!

nyenyak betoi sampai ummi nia bleh pekena sup 2 mangkuk.. hehehe..


balik rumah nia sambung tidooo.. tapi lepas tu nia mula dah.. nia mula dah... mula marathon melalak sampai pagi..

nah! layan aksi tido oleh Iman Rania...


suka sangat tido lam bakul sempit dia nih..


landing atas dada ummi.. lama nia tido kalau macam ni gayanya...


ni masa pagi raya siap-siap nak ke kedutaan, nia pun tido ajer...

nyenyak la nia tido beralaskan tangan ummi...

4 comments:

MiSz eiN said...

ala comey nye dia tdo...

Deelira said...

tg la sket hr lagi..
ms kecik ni mmg dia tido jer
nnt dia besar sket dh x reti nk tido main jerrr hihi

pepon comel aksi rania tido

yussygsara said...

nissa..nia 2 jenis bjage mlm eekk..??cm syaqir lak lu alhmdulilah xde jge mlm..kdg2 laa..tp leteh gak..huhu

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

deelira : nia tak tido..macam semalam dr kul 12-10pagi..haduishhh..ummi dia ngantok sangattt ok!

ein : hihihi.. ein dlu tdo comel gak

sara : ala baiknye syaqir..nia jaga malam hampir setiap malam.ummi dia yg ngantok lebey..dia rilekk jerrr..