klik :: klik

klik :: klik

Monday, September 23, 2013

keluh kesah mak jemah

Ko mementang la boss ko nan hado kan, ko belek la belog ko ni kan, ko lap la sawang-sawang kan.. ahaks! dah lama bebenor tak ambik berat tentang kisah belog ni... Jadi harini sesaje la kan buat pembaharuan sikit kan.. kan... *ko rasa ada ke orang baca belog ko yang cenggini???* muehehehehe

Rilek sikit harini saja pelan-pelan cari idea, cari semangat berbelog balik. Sekarang dah tak sama macam dulu. Dulu iya la, masa tengah rehat, otak tengah fresh & idea mencurah-curah bagai mencurah air ke daun keladi gituww, ada je kan nak menulis, nak mempoyo, nak meroyan bagai.. Sekarang dah keje kan, ha rasakan la kan... dulu nak keje sangat kan? kan?!

Huwarghhhh seriously i'm sick! tired! dan yang sewaktu dengannya.... CTG please come to mama!!! tak sabar.. tak sabar... errrrkkkk... boleh gituw???



the latest me with 3 kids now... hehehe.. boleh dah tu kan? kan? nak menambah kan? hahaha... 

1 comment:

Marya Yusof said...

As salam dear,

The more the merrier! :))

Thank you drop by my blog... salam perkenalan... :)