klik :: klik

klik :: klik

Sunday, October 25, 2009

piknik di tepian dead sea..

bawak tok ronda-ronda ke laut mati.. kami dah kali kedua ke laut mati. nia pun dah dua kali pegi u olls. pertama kali dulu nia dalam perut.kali ni nia atas perut jerrr.. titooo... layannnz pic jer lah..



perjalanan memakan masa hampir sejam..mujur nia tabah, nia tak loya atau muntah pun.. tabah anak ummi nih... tabah u olls!




pokok hijau ada sikit saja.. bnyk dah kontang..





garam-garam bertebaran di tepian laut. mai lah kutip u olls...


sesampai saja, nia pun lena.. lena.. dan lena lagikkk... kemain bergaya dgn cardigan merah dia tuh..


tok dgn kakju main ayaq garam!


tok awat tak sudi tengok kamera mahai nih??


tok berjalan-jalan dengan syah..



ummi pun nak posing!


tengok nia sampai ternganga muluttttt..isssshkk!


makan time! nak tau tak u olls ummi tak sempat makan pun, abi nak naik bukit..



captured by abi-when the sun goes down kunun... ni lah yg abi kejar sampai ummi tak sempat nak mkn..


panorama view di puncak bukit.. angin kuat sangattt, mujur tak terpelanting...(paham taks u olls?)

4 comments:

~Firsya~ said...

alahai tomeinye nia,pelok cium utk nia,mmmuahhhhhh...teringin g kat laut mati nie,tp lom ckup duit lagikkk nak kesana,tp kan nisa,my sis de ade stdy kat mesir,so..dpt tgk gmbq jela,hehehe

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

hah..datang la jalan mesir, pastu lajaklah ke jordan..hihihihi...

MRS. K said...

bile leh pegi jordon nih??

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

mai lah kak kay..hihihi