klik :: klik

klik :: klik

Tuesday, March 19, 2013

Tenggiri Masak Lemak

seronok tak nak tulis kalau hati tengah sedih? rasa nak luahkan semua, tapi...

takpe lah gembirakan hati, cerita tentang makanan!



semalam lepas je cerita hangat "Rindu Bertamu di Abu Dhabi" terus turun bawah masak untuk makan malam. Menu tenggiri masak lemak cili api, sayung kacang panjang dengan udang boh kicap (hehehe) telor dadar dan ulam2an (bajet nak muda remaja makan ulam banyak-banyak)..


tu je la nak cerita. hak hak hak...

4 comments:

dhr said...

nape sedih-sedih ni ummi... sabar ye...

neverletmego said...

salam, dh bertapak di mlaysia ye dar ?

Nissa Azmir said...

dhr, dear... sabar ni... :(

Nissa Azmir said...

nadia, ha ah almost 8months dah kat malaysia...