klik :: klik

klik :: klik

Wednesday, October 5, 2011

lol* baru nak update tentang raya

dah lama sangat tak menulis. bila nak start balik tu macam-macamlah kan. takde idea salah satunya. macam dah kekok pulak nak menulis. adoiiii kalau tak tulis nanti takde pulak memori katanya... kahkahkah. memori lah sangat kan...

mula-mula nak citer tentang raya kitaorang la kan.. walau dah sebulan berlalu.. bukannya citer sangat pun, gambar je lebih selalunya, (kata korang di dalam hati.... ye tak?)

kali ini tiada salam perantau dan tiada tangis hiba tak dapat makan ketupat rendang di pagi syawal (padahal selalu boleh je masak sendiri..) syawal kali ini penuh makna selepas pengijrahan kami ke Bumi Anbiya'..

dah dah... tak reti dah wei nak tulis apa..











6 comments:

ratna said...

Cewah2... Nia dah pandai cekak pinggang!

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhhh lama tak bersiaran...weee...dapat pon tengok koleksi raye....

~~zaa~~ said...

rindu nisa la :( balik haritu tak bgtau zaa pon :(

-Sara- said...

comelnyaa niaa ngn adik die :)

axie said...

kan main nia dgn adik posing..

cintawawa said...

sedondon baju raya 1 family...comel ny nia ngan adik :)